ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי

בהתמודדות מול גוף כמו המוסד לביטוח לאומי, אין ספק שאתם רוצים עורך דין ביטוח לאומי עם ניסיון רב וידע נרחב לצדכם. 

עורך דין ביטוח לאומי אשר מכיר את כל הזכויות ואת הביוקרטיה הסבוכה של ביטוח לאומי, יידע היטב כיצד למצות את מרב הפיצויים עבורכם. 

משרדנו ייצג בהצלחה מקרים רבים בתחומים שונים מול המוסד לביטוח לאומי, ונשמח לעשות זאת גם עבורכם. 

צרו איתנו קשר עוד היום על מנת לקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות.

עורך דין ביטוח לאומי

אז מתי נצטרך לפנות אל עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי מקצועי הוא בעצם כזה עם ניסיון רב כי ההתמודדות אל מול הגוף הזה מצריכה המון יידע מוקדם שיכול להירכש רק עם ניסיון של עשרות שנים.
משרדנו מייצג תובעים בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי לרבות תביעות בענף נכות כללית וענף נפגעי עבודה(תאונות עבודה ומחלות מקצוע), ערר על החלטות הועדה הרפואית על קביעת הנכות וכן ערעור לבית הדין לעבודה(במקרה שנפלה טעות משפטית בהחלטת הועדה הרפואית לעררים-בעיקר יישום סעיף נכות לא מתאים לאור המסקנה הרפואית),תביעות להחמרה אצל נפגע עבודה(דיון מחדש).

תיק לדוגמה-לנפגע בתאונת עבודה נקבעו 19% נכות המזכים במענק חד פעמי בלבד(נכות נמוכה מ-20%),אשר בנתוני ההשתכרות של הנפגע היה נמוך(כמה עשרות אלפי שקלים).

בעקבות בקשה לדיון מחדש (תביעה להחמרה) שהגשנו שנים לאחר מכן קבעה הועדה הרפואית כי נכותו הרפואית של הנפגע היא בשיעור 27% ואף הפעילה 

לגביו את תקנה 15 (א) לאור מקצועו והעלתה את הנכות ל 34% וכתוצאה מכך הוא זכאי לקצבת נכות חודשית המגיעה לאחר היוונה עד תוחלת חייו לכ-450,000 ₪.

ממליצים עלינו

התייעצו איתנו עכשיו