תאונת תלייה

משרדנו ייצג את עזבונו ותלוייו של אדם בשנות ה-40 המוקדמות לחייו אשר נהרג בתאונת עבודה כאשר עבד בלול תרנגולות של קיבוץ בדרום הארץ (להלן: "המנוח"). במהלך יום העבודה המנוח נמצא ללא רוח חיים כשהוא תלוי באמצעות צווארון חולצתו על מוט גלילה של וילון מבודד לויסות לחץ המותקן לאורך הלול. בסמוך על הרצפה נמצאה מברגה, וכן סולם השעון בחלקו על רשת צל הסמוכה לוילון ויסות הלחץ. לפי ממצאים אלו המנוח ככל הנראה ניסה לטפל ברשת הצללה הסמוכה לוילון ויסות הלחץ וככל הנראה צווארון חולצתו של המנוח נתפס בבורג המחבר את הוילון למוט הגלילה, שכן הבורג בלט מעל פני מוט הגלילה. המנוע של וילון ויסות הלחץ, הפועל באופן אוטומטי, נכנס לפעולה וגולל את הוילון כלפי מעלה תוך שהוא סוחב עמו וגורם לתליית המנוח.

משרד עורכי הדין מילר-ניצן הגיש תביעה נגד המעביד (הקיבוץ) ונגד המתקין של מתקן ויסות הלחץ בלול ונגד מבטחיהם. בתביעה נטען בין היתר כי בורגי ההידוק לא היו משוקעים ו/או מוגנים וכי מתקן וילון בידוד הלחץ בכללותו היה לא בטיחותי ולא מוגן לבטח וכי המנוח לא הודרך כראוי ולא הוזהר כנגד סכנות מסוג זה.

לאחר שהוגשו תחשיבי נזק מטעם הצדדים הגענו לפשרה ולפיה התובעים קיבלו סך כולל של 865,000 ₪ בנוסף ומעבר לתקבולי המוסד לביטוח לאומי ששולמו ומשולמים להם במסגרת גמלה לתלויים בנפגע עבודה.

התייעצו איתנו עכשיו